Hakkımda

Fotoğrafım
POPCORN DVD kulübüne hoşgeldiniz... Burada vizyona girmiş/girmemiş yüzlerce film, diziler (tüm sezonlarıyla) play station ve bilgisayar oyunları sizlerin hizmetine sunulmaktadır. Filmlerimi ayrı ayrı tanıtmakla birlikte, liste halinde de sizlere sunuyorum. Bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz, dükkanımı ziyaret edebilirsiniz veya telefon açabilirsiniz... Listemde olmayan ve izlemek istediğiniz bir film olduğu taktirde POPCORN tarafından kısa sürede temin edilir... İletişim bilgilerim; akdemircem@hotmail.com Telefon: 0322 234 74 94 Adres: Güzelyalı Mah. 81196 sok. Şebnem Plaza. A/Blok zemin kat, Çukurova - ADANA ( Güzelyalı İtfaiye karşısı, Kiler Market arası)

13 Kasım 2009 Cuma

Tropik Fırtına: Al Bakalım (Tropic Thunder)



Yapım: 2008 ~ ABD
Tür: AksiyonKomedi
Yönetmen: Ben Stiller
Süre: 2 saat 4 dk
Sinemalar.com Puanı: 7.8/10
IMDB Puanı: 7.2/10
Oyuncular: Ben Stiller, Robert Downey Jr.

Filmde aksiyon filmlerinde oynayan aktörlere eğitim verilen dış dünyadan yalıtılmış Dale Dyle eğitim kampında iki hafta kaldıktan sonra yeniden topluma dönen oyuncuların topluma dönüşlerinden sonra karşılaştıkları zorluklar ve bocalamaları komedi kalıpları içerisinde anlatılıyor. Savaş filminde oynamaya başlayan aktörlerimiz, gerçek savaşı andıran koşullar altında kalınca eğitim kampında öğrendiklerine başvurmak zorunda kalıyor ve ortaya ‘film içinde film’ mantığında işleyen eğlenceli olaylar çıkıyor.

http://www.sinemalar.com/film/5424/Tropik-Firtina-Al-Bakalim/
http://www.imdb.com/title/tt0942385/





Blog Arşivi

İzleyiciler